FilizinAnnesi Kızlar 11 haftalığız. Bugün her günden fazla kötüyüm. Kusmalarım kesilmişti bugün ne yesem kusuyorum. Kasıklarım karnım adet olacakmışım gibi ağrıyor. Hele kasıklarımdan bacaklarıma doğru çok ağrım var. Bu haftalarda yaşayan oldu mu normal mi?
Ilosunuz1 FilizinAnnesi evet o haftaya kadar karnimda sancılar oluyordu kasıklarımdada 12 haftadan itibaren de bel ağrısı çekiyorum şuan 16 haftadayim ama bunlar normalmiş bebek büyüdüğü için rahimde büyüdüğü için ağrı oluyormuş
Neslibt72 FilizinAnnesi benimde normalde azalmıştı sıkıntılarım ama bayramdan beri hareketliliğim arttı öyle olunca ağrılar vs geri geldi. Bugün yürümek zorunda kaldım mesela onda bile çok zorlanıyorum kasıklarıma ağrı giriyor hemen
BurcuArya35 FilizinAnnesi sanırım yorgunlukla alakalı bende 13+3 haftalık hamileyim bu 2 gündür kasik ağrılarım var
FilizinAnnesi Neslibt72 yani bugün ben hareketli de değildim sabah direk bulantı kusmayla kalktım tüm gün şiddetli mide bulantısı şimdi de çok fazla adet sancım var korkmamak elde değil doktoruma yazıcam 😓
Servikal Doktora gittiniz mi benimde sancılarım var ultrasyonda bakınca sancıyı görüyor bi çizgi olusturuyor.Kasılmaysa eğer ek tedavi yöntemi verirler
FilizinAnnesi Servikal gitmedim ama yazacağım şimdi doktora canım 17 haftalık çok küçük neden kasılman olmuş 😟
Baharozturkaydemir FilizinAnnesi adet ağrısı gibiydi benimkiler özellikle sordum doktora rahim büyüdüğü için regl ağrısı gibi ağrılar çekmen çok normal dedi için rahat olsun ama gidince sende bi sorarsın
Neslibt72 FilizinAnnesi tabiki iyi yapmışsınız tedbirli olmalıyız sonuçta hepimizin bünyesi farklı. Ne dedi doktorunuz acaba? Çağırdı mı?
FilizinAnnesi Doktorum idrar yolu enfeksiyonu olabileceğini tüm belirtilerin onu gösterdiğini söyledi kızlar 🥺 bu uromisin toz hamilelikte içiliyordu dimi?
FilizinAnnesi Neslibt72 sağol canım bebek iyi çok şükür idrar yolu enfeksiyonu için test istedi bajalım artık🤲