Bugün ilk defa böyle bir çarpıntı yaşıyorum. Hafif soğuk algınlığı ve burun tıkanıklığım var. Ama bu çarpıntı bundan bağımsız gibi nefesimi kesiyor. Akşam yemeğinden sonra oldu ve beni alt üst etti beynimde hissediyorum çarpmayı :( bu durum normal mi bayılcakmış gibi hissediyorum.. nasıl geçiyor? 28. Haftadayım