Selam annişler kaçıncı gebeliğiniz nasıl gidiyor benim ikinci gebeliğim 20+3 olduk iki gündür belimde ve kasıklarımda ağrı var baya ya böbreklerim felan ağrıyor sizde durumlar nasıl birde biraz hareketlerde azalma oldu önceden daha çoktu baktım çoğu kişide böyle 🙄🙄 doktor kontrolume de daha var soramadım doktora o yüzden ne yapsam geçer bu ağrılar acaba