Merhabalar yazmıştım bu konuyla ilgili olarak doktora da gittim kadın dogum a normal dedi hatta böbrek falan olabilir mi dedim yok dedi 14 haftalık normal bu agrı sanki suyu çok içmişim gibi ağrıyor sol kasıpın üstü kasık değil sol agruyan yerin bel taagına da vuruyor ağrı bide Boyle ektra sanki içi yanıyor acışıyor gibi sızlıyor