Minikpopo Arkadaşlar gece post açmıştım çok kötüydü tansiyonum falan. Şimdi iyiyim hamdolsun. Yani tansiyonum iyi en azından 🤣 Doktor amcamız kızımıza baktı yaramazlık yaptı biraz doktora tekme attı resmen nasıl ittiriyo çıkacaktı az kalsın 🤣 kilomuz 3.200 boyumuz da 50 cm maşallah süphanallah. Sizce nasıl kilosu boyu iyi mi kızlar ? Sizinkiler ne durumda ? Bu arada anestezi uzmanımızla da görüştük spinal anestezi uygulaycak allahın izniyle 🙏🏻
Seyma_ Minikpopo yok ben 37 haftalıgm ama randevum 37+5 te cok merak ediyorm kilosunu. En son 33+5 te 2300dük biz
Agg0207 36+1 olduk bizde bu gun kontorle gittik 3300 olmusuz nts cekildi bazi yerlerde sancilarim cikmis Normal dogum istiyorum ben bakalim suan normal dogum gibi gorunuyor
Minikpopo Selmayakup maşallah canım bizim kız anne baba uzun olunca o da biraz boylu herhalde 🤗 benim 1.74 eşimin 1.84 yaniii ☺️☺️