Gul12345 Sbhtzmn bende 24 bakalım bekliyoruz bende testte bisey görmedim sabretmeyi dusunuyorm cuma olmazsa yapmak istiyorm
Sbhtzmn sacmalamakizim hayır belirtim olmadı adetim 3 gün gecikince yapayım artık dedim normalde düzenlidir
Minikkoalam11 Sbhtzmn var muhtemelen bn iki gebeliğimi de bundan bi tık daha silik çizgiyle öğrenmiştim Rabbim gönlüne göre versin