Bende 36 +2 sabır denen şeyi unuttum.
Nefes alamıyorum karnım devasal buyudu felaket iştahım açıldı uykularım kaçık durumda artık gelsin diye bakıyorum ama tık yok birde kordon var boynunda 3 kere dolanmış ,muhtemelen haftaya gün alacağız 37 bı olsun bakalım