Umut908 hayırlısıyla gelsin insallah canim bende emzirirken hamile kaldım 22 aylik oğlum 4 aylikda gebeyim emzirmeye kac tane doktora gittiysem emzirebilirsin dediler ama gel gör ki vitaminsiz kaldım enerjim çok düştü mecburen bıraktırma zorunda kaldım bağımlı bir bebeğim vardı her an her saniye emiyordu yemek bile yemiyordu tadı da değişiyor zamanla ama gene de içiyorlar bence emzirebilirsin doktoruna görüş vitamin baslandigin da topluyorsun biraz ama yine de çok zor rabbim kolaylık versin