Busrace7 Merhabalar arkadaşlar ben 8 aylık gebeyim bi haftadır geçmeyen şiddetli baş ağrım vae böyle nir şey yaşayan oldu mu aynı zaman da kan sulandırıcı kullanıyorum korktum biraz
ensensr23 Ben bir aydır yaşıyorum bu durumu baş ağrım bir tutuyor bırakmıyor. Bende 8 aylık oldum sanırım şeker yüksrkliği veya düşüklüğündrn olabilir bir ölçtürün derim. Busrace7
Busrace7 İnanın kullanıyorum parol bana mısın demiyor tansiyon baktırdım gebelik zehirlenmesi belirtisi diye kanlara baktılar temiz o değil Korktum beynimle alakalı bir şey mi diye bir haftadır salmıyor çok kötü
Busrace7 Kramplarım oluyor çok magnezyum eksikliği yaparmış acaba dedim o mu yapıyor bilmiyorum korktum açıkçası nörolojiye mi gitsem dedim
Ervaduru Busrace7 bna da eksik dedi bugün noroloji normalde 2.50 olması gerekiyor senin 1 dedi inş gcer cok yoruldum