Aaa5406 38 haftalık bebiş için normal doğuma ne yapmak lazım ? Plesanta previa vardı aylardır hareketsiz yattım evde şimdi riskimiz yeni kalktı ortadan. Bebiş de biraz zayıf karın bölgesi geriden geliyor daha 2700 olmuşuz 1 hafta önce nasıl yol izlemem lazım
Minisanne12 Aaa5406 Bildiğim şey bol bol yürüyüş yapmak, çömelip kalkmak. Açılmayı sağlayacak şeyler yemek (Hurma, ahududu çayı vs..)
mucizem___ Aaa5406 bebiş kilo alsın dersen bol bol muz ye meyve ye su ic kefir ic her sabah mutlaka yumurta haşla tavuk et balık bebeğe yarayan şeyler yemelisin acılma İcin de cinsel ilişki, merdiven, ılık duş, suquat, yürüyüş
Selisscee Aaa5406 bende 38 haftalik oldum artık yoruldum sancilarm da oluyor düzensiz şekilde normal gözüküyor yürüyüş ve iliski dendi diğerlerine pek inanamiyorjm açıkçası çaydır vs doğrudur belkide
Aaa5406 mucizem___ cinsel ilişki doktor yasaklamıştı yaklaşık 6 aydır olmuyor hiç aslında. Bundan sonra olursa sakıncası olur mu yoksa açılmayı kolaylaştırıyor mu gerçekten
Aaa5406 Selisscee benim sancı hiç yok henüz ya bebiş de zayıf 2700 kilo alsın da istiyorum ama nasıl olacak bilmiyorum normal doğum çok istiyorum yapabilecek miyim onu da bilmiyorum 😀😀 Böyle belirsiz beklemek de çok zor 😀 yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik artık strest basıyor
Aaa5406 mucizem___ doktor 6 aydır yasaklamıştı doğuma kalmış 2 hadta izin verecek mi acaba bakalım ya tek isteğim bir avaz da çoksın 😀😀😀
Selisscee Aaa5406 bebegin yapısıyla da alakalı o birazcık bizim ki de haftasına göre küçük mesela ama çok 40 a kalsın istemiyorum 39 civarında doğsun istiyorum 🫠