anneoluyoruuumm16 hayır hayır korkma canım şimdi ilk gebeliğin galiba tabi insan endişeli oluyor ama inan daha kötü geçirenler var sürekli yatan insanlar var, benimde bulantı var hala var ama istersen doktorundan ilaç iste hafifletir. Biraz yorucu tabi hamilelik, ben yürürken azıcık fazla yürüdüm mü nefesim yetmiyor 😊 ama bebeğe daha fazla kan ve oksijen gittiği için belirtileri ağır olur, merak etme bir kaç haftaya adapte olursun bende senin kadarkeb bir karamsar oldum şimdi 14+2 ye geldim alıştık adapte oldum ya sabır.