Arkadaşlar ben bugün fiyat konuşmaya gittim doğumum hazirana denk geliyor. normal doğuma 5800 sezaryen 1 bin fazlası dediler .uzman için de fiyatlar 9 a kadar çıkıyor dediler . Yani genel olarak fiyat 6-9 arası . Bende ücreti ödeyeyim dedim anlaşmayı yapayım dedim. Kabul etmediler. Fiyatlandırmalara mayıs yada haziranda zam gelecek dediler hemde yüzde 40 civari. Böyle bişey varmı neden önceden anlaşmayı yapamıyoruz. Doğum paketi de yokmuş dedi. Bunları fiyatlandırma hizmetleriyle konuştum yuzyuze.
Ben Sümeyye hanımı istiyorum . Ona mı söylemem lazım anlamadım beni bilgilendirir misiniz