Didembyr Kızlar selam İzmir’de 9 Eylül üniversite hastanesinde doğum yapan varmı yada kontrole giden Dr önerisi olan varsa yazabilir mi
123NurKay123 Didembyr ben normal doğum yaptım drlar hemşireler çok iyiydi 6 sene önce doğum yapmistim