Oğlumda hic boyle degildim bu hamileligimde inanilmaz duygusalim ya surekli gergin sinirli herseye aglayan uzulen bisey oldum çıktım 1bucuk yasinda oglum var gecen esime tek basima hic biyere gidemiyorum diye agladim sagolsun ben bakarim cocuga hadi sen git istedigin yere dedim gittim birgun gezdim birgun konsere gittim sonra sevgi izin yapilan çocukların kollari nasilda aciyordur diye agladim sonra herkes telefonda bana aksama ne yapacaklari anlatiyor ben hamileyim hicmi dusunmuyolar diye agladim simdide esim gece isten geldi 2gibi sesine kalktim gunduzde tam uyucaktim aradi yine uyuyamadim bu seferde ya oglun ya sen hic uyutmuyosunuz ben hamileyim bunyem dayanmiyor diye agladim herseye agliyorum sinirleniyorum nasil olacak nasil gececek bu durum ya cok rahatsizim bide oyle boyle aglama degil yani hickira hickira bagira.bagira agliyorum engel olamiyorum