KubraKilinc 4+1 hamileyim sağ kasığım ağrısı bazen şiddetli bazense hafif ve bugün hafif az kanama oldu başına gelenler var mı ??
NurdanHakan KubraKilinc bunlar düşük riski çünkü dikkatli olman ve kanaman olmaması için ilaç Alman gerek çok geçmiş Olsun
Duygu19031903 Bana olmuştu yerleşme kanaması dedi ama çok olursa tabiki doktora git. Azsa eğer sorun yok
KubraKilinc NurdanHakan teşekkür ederim kullanıyorum canım kanamam yokmuş allahtan ilacı enjekte ederken rahim ağzını zedelemişim orası kanamış
NurdanHakan KubraKilinc ayy çok dikkatli ol arkadasım çok geçmiş olsun allah sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip eder insallah
tubatayfun KubraKilinc dikkat et bol bol dinlen kendini yorma cok gecmis olsun sag saglim kucagina al insallah