Deletedmom_49 Serklajlı olup tetanos aşısı yaptıran var mı ? Varsa da herhangi bir sıkıntı yaşadı mı?
Adigepsase Deletedmom_49 merhabalar ben serklaj olmadan bir hafta önce ilk dozumu oldum sonra ikinci dozumu da zamanı gelince oldum. Hiç bir sorun sıkıntı yaşamadım. Doktorunuz öneriyorsa mutlaka olun.
Deletedmom_49 Adigepsase evet normalde olunması gerekir ama serklajlı olanlarda sıkıntı yaratır mı diye merak etmiştim:) teşekkürler cevabınız için
Adigepsase Deletedmom_49 10 şubatta serklaj oldum yarın 35.haftama başlıcam bir sıkıntı olmadı çok şükür ☺️ sizde içinizi ferah tutun Rabbim hepimizi sağlıkla bebeklerine kavuşturmayı nasip etsin 🤲🏻