zehraaaabb bende yaşamıştım bunu artık agirlastikca bebek, taşımak zor geliyordu yatarken daha çok hissediyordum ben .ama doğum belirtisi değil bu canım ben 27-38 de yaşamaya başlamıştm 41 haftada dogurdm oda zorunlu sezeryanla yoksa daha duracaktı iceride kızım