Merhaba herkese ben bugün bebeğimi kucağıma aldım ve sürekli emzirmeye çalışıyorum sütün geldiğini nasıl anlarım sıkınca süt gelmiyor ve bebek emerken yutma hareketi yapıyor ve ağzının kenarında hafif su oluyor emerken acaba gelen ilk süt mü yoksa kendi tükürüğü mü anlayamıyorum