Erayldz 24 haftalık hamileyim doktor suyumun biraz fazla olduğunu şeker yüklemesi tavsiye etti siz yaptırdınız mı süreç nasıl oluyor anlatırmısınız şeker çıkarsa işaç mı veriyorlar bilgi verir misiniz
Derya5434 Erayldz evet ben şeker yüklemesi yaptırdım zaten o gün de suyun fazla demıştı sekerım çok yüksek çıktı diyet yapıyorum her gün evde ölçüyorum şekerimi
Masell Erayldz benim de suyum fazla şeker yüklemesi yaptım sonuç temiz çıktı şeker yok ama tatlı yeme dedi bayramda kendimi tutamadım yedim şimdi hastanede kan testi veriyorum doktor sonuca göre perinatolojiye yönlendirecek
Deletedmom_43 Erayldz Aynısını demişlerdi ama şeker yüklemesi yaptırmadım. Detaylı ultrasona baktılar bir sıkıntı görmediler. Endokrine yönlendirdiler gebelik şekeri var mı ya da tsh değerine detaylı bakılsın diye. Sabahları aç gel dediler. Aç gelsem bile doktor gelene kadar midem bulanır diye gitmemiştim.
mervee67 Benimde o haftalarda yarım cm kadar suyum fazla çııkmıştı şeker yükleme yapmıştım sonuçlar iyi çıktı, tatlıyı azalttım yinede bi dahaki gittiğimde düzelmişti