Aslibali 21. Haftamdayım 18. Haftamda oldum rahim ağzı uzunluğum 32 lerden 18e düştü birden doktorda hemen önlem amaçlı yapalım dedi. Bana sürekli yatacaksın falan demedi sadece spor yapamazsın dedi 1 saat yürüyüş yapabilirsin dedi ama tabii ki ben sürekli yatıyorum riske atamam :(
Bebek büyüdükçe o dikişler hasar görebileceğini ve bu durumda kanamada olabileceğini söylemişti doktorum. Zaten henüz benim haftam çok değil ilerleyen haftalarda nasıl olur bilmiyorum. İnşAllah sıkıntısız atlatırız :(