Bir kaç defa denk geldim az önce de bi postta vurulmuş ödem oluşmuş bebekte ve bebeği kaybetmiş önceden. 30+5 haftalık gebeyim hiç vurulmadım hamileliğimde bir doz vurulucam bebeğime zararı olur mu Allah korusun Tetenoz aşısı için hiç kafam rahat olmadı zaten ama eskiler hep vurulmuş ablamlar vs