Zelihasu Bugun doktor kontrole gittim 1 cm açılma olduğunu söyledi nts ise sancılarım çıktı sizce doğumum ne zaman gelir
Celins_ Zelihasu benim 36.haftada sancım çıktı nst de açılmam 3-4 cm olmuş. 1 hafta sonra 6 cmdi ve 1 saat sonra doğum yaptım.
Celins_ eminneee165 ilk oğlum da hee gün 5 katlı evin merdivenlerini inip çıkıyordum suyum gelip gittiğimde 6 cm açıklık vardı. Ama ikincide pek bişey yapmadım ara ara kasılmalarım oluyordu çünkü.
MinelHaapy 2 cm açılmayla bekliyorum hala Nst sancılarım 81 lere çıkıyordu kasılma oldukça hala bekliyorum 3 gündr gelen yok 😏
Damlakahriman Benim kardeşim 2 cm açılmayla 4 hafta bekledi ve gelmedi bebek kanala girmedi sezeryan olmak durumunda kaldı cm le değil bebekle alakalı 🤗