Kızlaar,
Geçen ay kimyasal gebelik geçirdim ve üstüne rahim filmi çekildim adetime 5 gün var ama özellikle birkaç gündür sürekli küçük tuvaletime çıkıyorum, kaygan bir akıntı var ve erkenden uykuya düşme durumum var kendimi heyecanlandırmak istemiyorum ama sizce bu ay o ay diyebilir miyiz??
Bir yandan da akıntıdan dolayı geç çatlama olmuş olabilir ve bunu da değerlendirmeli miyim diye kafam karıştı 🙊
Yorumlarınızı çok merak ediyorum 🌸