Sm135 Tınaztepe Hastanesinde takipliyim. Doktorum oradaki Prof. Dr. Serken Güçlüye yönlendirdi. 22+3 de detaylıya girdim. 1200 Tl idi ödemesi. Özenle ve dikkatle bebeğin her bir yerini inceledi, ölçümlerini yaptı. Parmaklarına kadar saydı öyle söyleyeyim. Hem siyah beyaz hemde renkli görüntüledi. Rapor hazırladı, görüntülerden bana hatıra verdi ve dosyama ekledi. Hatta bütün ultrason boyunca olan görüntüleri CD hazırlayıp banada teslim ettiler. Raporu doktoruma gösterdim 😍 ilk evlendiğim zamanlar sık sık düğünümü izlerdim 🤪 şimdi bebeğimi izliyorum. Tavsiye ederim.