Mart ayında kimyasal gebelik geçirdim ovulasyon takibi yapıyorum yumurtlama zamanlarını değerlendirdik bugün normal kaset test yaptım bişey çıkmadı ama benim iki gündür regl olcakmış gibi kasıklarım ağrıyor olsaydı silikte olsa çıkardı demi kimyasal gebelik yaşadığım ay hafif bulatılarımda oluyordu bu sefer bulantı fln hiç bişey yok sadece iki gündür kasık ağrısı başladı ama test negatif