Kalbiimde2can Simmpple ihlamuru günde en fazla 2 fincan tüketebilirsin canim.. ben doktorumun tavsiyedi üzerine ictim hatta öksürügüm var diye
Simmpple binnur64 ben arada içiyorum mide bulantısı rahatlatsın diye. Google’da bazı yorumlarda iyi bazı yorumlar da güvensiz yazıyor.
binnur64 Simmpple aynen ben de ilk googleden bakmıştım kimisinde içilir kimisinde içilmez yazıyodu sonra doktora sordum hiçbirini içme karaciğerin büyür sebebini öğrenmek için ordan oraya gezdirirler seni en iyisi içmemek dedi ben de hiç içmedim
Simmpple Kalbiimde2can öyle mi. Ben şimdi 6 haftalık gebeyim sakıncası olmaz yani değil mi ilk aylar da
Kalbiimde2can Simmpple hayir canim bisey olmaz zaten ihlamur gebelikte tüketilebiliyor aslinda herseyi tüketebilirsin asiriya kacmadigin sürede ben nane maydanozda yedim hep 25 haftaligiz cok sükür herseyde yolunda ❤️
Simmpple Hlycsr91 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Ben de hafta da bir yarım fincan içmeye çalışıyorum kahvaltıda genelde süt içiyorum
Simmpple Kalbiimde2can maşallah Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. O zaman endişe etmeyeyim ben de. Çok teşekkür ederim 🌹
Massey Doktorum hamilelikte sadece ıhlamur icebilecegimi söylemişti hasta olduğum zamanlarda tükettim
Kalbiimde2can Simmpple amiin canim cümlemize insallah 🫶🏼 asiri kacmadigin sürede bisey olmaz sen 1 fincan ic 13 haftadan sonra istersen 2 fincan icersin 😘❤️
Simmpple Kalbiimde2can teşekkür ederim yarım fincan içiyorum hafta da bir ama düzenli içmeye başlarım artık
Simmpple binnur64 öyle mi. Ben de işte kararsız kaldığım için haftada yarım fincan içiyorum. Doktorlar da farklı söylüyor içilsin veya içilmesin diye.