_Fatosss_ Kızlar selam .Kızıma hala isim konusunda karar veremedim.İşk kızım Zeynep Alya.Ama ikincisi inanılmaz zorladı beni.Lina hariç isimler var mıdır aklınızda?Erva ve Hira arasında kaldım açıkçası .Sizler ne durumdasınız
NewMom__ _Fatosss_ Liya ve Elizan var aklımda Liya sabırlı sabrın en güzeli demek Elizan uzaktan duyulan ezan sesi, ülkesinin ışığı demek.