Ecilata 21 haftaya girdim ama 1 2 haftadır hareketini hissetmiyorum yani önceden sanki küçük küçük hareketler hissediyordum acaba başına gelen var mı
Araseymen09 Ecilata hic seğirme pit pit gibi gaz hareketleri ne de mi hissetmiyorsunuz kalp atisi gibi
poyrazin_annesi28 Ecilata 24 25 haftaya kadar düzensiz olur canım. Ama 1 2 haftadır demişsin bı sağlık ocaginq bile gitsen kalp atışını dinlerdin. Yine bı doktora gidebilirsin
gl12cn34 Ecilata 22. Haftadayım daha yeni hissetmeye başladım o da 1-2 kere sanırım bende pek hissetmiyorum merak etmeyin
Burnumageliyoduslkmsn Onlarda zaten bebek hareketi değildir canım eğer ilk gebelikse. En az 20 den itibaren hissedilir 20 den önce bebek hareketi hisseden anoreksiya nevroza falandır zaten ilk gebelik için diyorum bu haftadan sonra hissedersin zamanla takipte kal
Ecilata Burnumageliyoduslkmsn daha öncesinde aslında hissediyordum karnımda 16dan sonra yani çok zayıf kaldığım için hamile normal diyorlardı hissetmeme ama 1 haftadır doktora randevu aldım yarına zaten kontrole hitmem gerekiyordu