Elif_p Kızlar çok heyecanlıyım 1 ay bekledim 2 gün geçmiyor o kadar merak ediyorum ki anlatamam inşallah görürüz 16+4 oluyoruz
Denizinci Elif_p kaç haftalıksınız . Bende Salı günü gideceğim belki öğreniriz . Bende çok heyecanlıyım . İlk çocuğumda hiç böyle olmamıştı
Elif_p Denizinci aynen ya ben de öyle su an 16+2 yiz bir kızım var bunda aşırı merak ediyorum bayagı kafa yordum bu konuya gercekten sizde nasıl durumlar belirti vs
Denizinci Elif_p yani şöyle kızımda rahat bir hamilelik geçirdim bu beni çok zorluyor mide bulantılarım, mide yanmam haşa devam ediyor. Bir de halsizlik çok var. Kızımdan farklı olduğu için erkek olabilir diyorum ama bazen de içimden kız geçiyor . Bilemiyorum aslında farketmiyor sağlıklı olması önemli ama insan nefsi işte merak etmeden de duramıyor. Doktorumuz %80 erkek dedi sonra kıza da benzettim kesin bir şey söyleyemiyorum dedi. Biz de bekliyoruz bakalım
Aysee1123 Elif_p Hayır 🤗 Zaten tahmin değildi doktorum nettide ben yine gitmek istedim sonuç aynı kız 🐣💗
Elif_p Denizinci aynen benim de senle tam tersi kızımda cok zordu kusma bulantı vs bunda cok rahatım aşermelerim de farklı belki diyorum ama doktor 12 de kıza benzetti bakalım bu arada senin bebek erkek bence canjm orda bir doluluk var gibi 🤗hangi haftada sın artık ihtimal konusmaması gerek aslında
Elif_p Aysee1123 maşallah saglıkla gelsin benim doktor 12.haftada ihtimali konustu kız dedi ama kesin değil dedi ben de merak içindeyim
Denizinci Elif_p bu ultrason fotoğrafı 12+2 den . 14+1 de kontrolüm var haftaya olacak. Bakalım umarım net bir şeyler duyarız artık 🥹🤲
Denizinci Elif_p belli olursa yazacağım buraya 😂 zaten bu ara cinsiyet postlarını çok işgal ediyorum. Sizin için de en hayırlısı neyse kalbinizde ne geçiyorsa o olsun. Öncelikle sağlıkla alalım kucaklarımıza tabi🤲🤲
Elif_p Denizinci tamam canım bekliyorum ben de farklı değilim merak etme bu cinsiyet konusuna fena takmış haldeyim 😅