Dün doktor kontrolum vardi 38i doldurduk.Doktor gobegin hic inmemis dedi yani bebek kanala girmemis.Ama 42ye kadar beklerim sonra alirim dedi.Biraz morelim bozuldu acikcasi cunku normal dogum cok istiyorum. Bebegin kanala inmesi icin gec mi kaldim yani bu 1 gece de bile olan bir sey degil mi fikri olan varsa paylasirsa mutlu olurum🙏