Esraberat01 Kızlar 10+2 günlük hamileyim ve sabah akşam kusuyorum prilam içiyorum günde 4 e çıkıyorum bazen banamisin demiyor. Mutfağı gördüğüm an bile istifra edicek gibi oluyorum size sorum şu acile gitsem ne yaparlar ya serum felan etki edermi
-Naz- Esraberat01 benimde 3 aya kadar öyleydi 3. Aydan sonra geçti şükür. Bizim burda acil boş gittim kaç kere . Sonra özel serumuyla iyi oldm
anneoluyoruuumm16 Esraberat01 acil serumu kesinlikle iyi geliyor bana 7+3 üm bu akşam yine gidicem malesef serum için çünkü su bile içemiyorum
tosbikin_annesii Esraberat01 ilk oğlumda doğuma kadar devam etti şuan 20 haftadayım hala devam çocuk krakerle
Esraberat01 -Naz- Umarım benimde geçer 😔 Dayanamıyorum açıkçası acile gitmek istiyorum kimisi serum 2,3 gün iyi idare eder diyor kimisi bebeğe zararı olur belki diyor kafam karisti
-Naz- Esraberat01 bebeğe zarar olmazda. inşallah geçer Benim 10 ve 5 yaşında çocuklarım var daha zordu
Esraberat01 -Naz- Allah bağışlasın inşallah çok zormuş gerçekten ben baya tükendiğimi hissediyorum su bile içemiyorum
Esraberat01 anneoluyoruuumm16 bende dayanamadım gittim geldim serum vuruldum şuan hala bulantım devam ediyor umarum hemen etki eder
Esraberat01 tosbikin_annesii ay çok zor ya umarum bunda doğuma kadar cekmezsin Allah sabır versin hemen geçer hepimizin inşallah
Mucizelerim3 Esraberat01 acil sadece parol ağeı kesici yapıyor malesef. Onada ihtiyaç yok zaten hiçbirşey yapmıyorlar
Esraberat01 Mucizelerim3 canım dayanamadım gittim parol veya ağrı kesici yapmadılar bulantı kusma için bı karışım yaptılar bu iyi gelir dediler umarum öyle olur
Mucizelerim3 Esraberat01 aynen ben ne yaptıysam bana birşey vermediler ya iyi olmuş bari senin adına çok sevindim