Son ölçülen yüksek canım normal olması gereken hamilelikte en yüksek tokluk 140 ama iki kez almışlar ikisinin tokluk ortalamasını aldığındada normal olmuş oluyor ilk hamileliğimde tokluk benimde 170 di aşırı yüksek değil hertürlüde ben sorun yaşamadım ama sen yinede dikkat et 👍