Okayss 53-rmyss Stylo paris bakım çsntası çok güzel bende aldım çok gözlü içi geniş ve bebek arabasına asma apartıda var inşallah yavruşum doğunca kullanıcaz 🥰
Bfmom 53-rmyss mcd bag aldım. Ben alırken fiyatı uygundu baya. O kadar cok gözü var ki henüz kullanmadim ama çok sevdim.
Jesca 53-rmyss ben alalı çok oluyor Kraft markasının anne bebek cantasini almıştım sırt çantası gibi iki ayrı büyük gözü vardı onun haricinde bir sürü küçüklü büyüklü gözleri vardı çok kullanışlı bir çanta ikinci bebeğimde de kullanmayı düşünüyorum
Hizligonzales 53-rmyss mcd bag cok guzel 1bucuk sene once almistim ilk bebegim icin simdi ikinciyede kullanacagim cok kaliteli geniş cok gozlu asiri memnunum