aysesu ilk 15-20 gün giyemez ama sonrasında giyer sıcak havalarda. benim ilk çocuğumda doktor oda 21-22 derece olacak demişti o zaman tek tulumla tutun demişti içine çıtçıtlı zıbın tabi ama ben 22 de üşüdüğüm için oğlumun odası doğduğundan beri 24 derecede bunlar yaza gelecek sürekli klima açamayız evde 24 tutmam imkansız gibi geliyor. Dışarda üşüdü mü sıcakladı mı anlamıyorsan kendi üstüne bak demişti sen ne giyiyorsan bebek bir fazlası olacak mesela sen askılı ile iyiysen o kısa kollu sen kısa kollu giyiyorsan o ince uzun kollu sende uzun kollu varsa ona yelek ya da hırka gibi bu yöntemle 3.5 yıldır ilerledik bazen babaannesi üşür diye yelek falan giydiriyor ne kadar üşümez desem de hemen isilik oluyor bu sefer