Zeyneparsln 31 deyim daha Çokta kilo almadım aslında 9 kg aldım ama şimdiden çatladım ya of kantaron yağı da kullanıyordum. Siz ne durumdasınız hangi haftada çatladınız?
1prensannesiiiii Zeyneparsln 39 a kadar bir çizik bile olmamıştı 39 da alt karnimda çatlaklar oldu iki üç tane 🤦
gzl_2320 Zeyneparsln 36+1 olduk 1 haftadır göbeğimin yanında ve tam göbek deliğimin ortasında ufak ufak çatlaklar belirdi