JEFF
Benimde olmuştu doktora gittim kist oluşmuş yeni. Ama korkulacak bir durum değil yumurtlama zamanı gebelikle beraber oluşabilen bir kistmiş sadece. Ağrı dışında bir zararı olmadığını söyledi doktorlar. Onun dışında kasık ağrısı çok şiddetli olmamakla beraber normal bir durum