Kızlar merhaba 23+6 dayım iki gün önce kahverengi bir leke oldu acile gittim düşük iÇin iğne yapıldı dün de doktoruma gidince rahim ağzında kısalma başlamış 33 mm olmuş progestan başladı bu şekilde bi durum yaşayıpta sonuna kadar gidebilen oldu mu neler yaptınız merak ediyorum ?