Betulpehlivan
Bundan 4 5 ay önce bıgaz enfeksiyonu gecirdm beta virüsü vardı antibiyotik kullandm ama bogaz şişliğim hala kalmıstı bugun kan verdim aso cok yüksek cıktı 847 nabıcagımı bilmiyorum doktoruma sordum baska yerdede baktırın dedi tekrar baska yerden kan tahlili yaptırmaya gidiyorum böyle bisey yasayan geciren oldumu acaba korkuyorm