Arkadaşlar merhaba ben 32 haftalık gebeyim d dmer yüksekliği var kan sulandırıcı başlattılar oksapar sabah akşam EKG çekildi bacak ultrasonu çekildi ciğerlere bakıldı yemiz çıktı öyle olunca kalp damar cerrahisi dedi ki bana kalırsan kullanma dedi ama günde bi kullan dedi sonda kadın doğumcum bırakalım dedi sizce tehlikeli bir şey mi yani yüksekliği ama gebelikte normalde de yüksek çıkar diyorlar