İnternette çok fazla bilgi kirliliği var her insanın bünyesi bir değil , beni de çok korkuttular , ama yine de yaptırdım şükür şuan iyiyim sekerim de çıkmadı. Normalde şekerli şeyleri sevmem içtiğim de biraz midem bulandı ama öyle abartı derecede değil . Elmalisini içtim ben gazoz gibi birşey , doktor kötü olsa yaptırmaz zaten kimseye . Korkma , bence