Şuan şükür 32+6 yım :) Doktorlar tahmini haziran ortası gibi diyorlar ama tabi daha sezeryan mı normal mi olcak kararlaştırmadık.. Bu C. Tesi kontrolüm.. Doktor bu muayene de doğum hakkında konuşcaz falan dediydi belki tahmini belli olur günü.. Şimdi şöyle birşey var 20 haziran eşimin doğum günü ve bir ihtimal kızımın o zamana doğma ihtimali var tabi 40.haftaları falan görürsek 😂😂 Ama diğer günler de doğarsa da annem, abim, yeğenim falan da haziran doğumlu artık günü hangisine yakın olursa 😂😂 Herşey bir yana tek vaktinde hayırla sağlıkla doğsunlar hepimizinki de inşallah da günü çok da önemli değil 🌸🌸🌸