SebahatK Selam kızlar 39+3 üm bugün çatı muayenem vardı korktuğum gibi geçmedi Fakat açılmam yokmuş bebek aşağıdaymış. Hafif bir kanama oldu sonra kesildi Çatı muayenesi doğumu tetikler mi sizde durum neler artık sıkıldım doğum yapmak istiyorum
Busel SebahatK iki kere oldum bende kanama vs hic olmadı tetiklemedi daha bakalım yarın ne dicek doktor