300117h-b kanalda olup olmamasını dert etme hiç bende özele gidiyordum doktorum sezeryan taraftarıydı hep bende inatla normal dogum yapacagım çok büyük bi risk olmazsa dedim öyle de oldu çok şükür. Nişanım geldiginde doktoruma gittim kanala inmemiş kesinlikle sezeryan dedi. Çocugun kalp atışı zayıflamış falan dediler. Ama bebegimi bulamamışlardı tam diyorum siz bebegi bulmadınızki kalbini nasıl duyasınız. İmza verip çıktım ordan. Ben risk aldım herkes alsın demen kendime güvendigim için ve imkanlarım hep yakın oldugu için böyle bişi yaptım.Devlet hastanesine gittim bebegimin kalbi benim stresten 180 190 lardaydı öyle sakinleştirdiler beni orda 140 150 lere geldi çok normal herşey dediler kanala inmemiş olması normal dogumun daha yeni başlıyo. bu arada sıfır sancıyla gittim kanama oldugum için gitmiştim ben. Sancıyla iner bebek kanala dedi ordaki doktorlar. Öyle de oldu . Benimki 40+3 uzatmaları ıda oynadı ☺️ Ben bol yürüyüş bol plates yapmıştım birde hurma günde 5 6 tane yemiştim. İnşallah sende bebegini saglıkla kucagına alırsın normal yada sezeryan farketmez bebek ve sen saglıklı ol gerisini hiç takma derim ve de çok güçlü ol hayırlı haberlerini almak duasıyla ☺️