adatuna Caglali gebelik testi ilişkiye göre değil de reglinize kaç gün olduğuna göre yapılır. Reglinize kaç gün var.? Ben çizgi göremedim maalesef.
23kubra23 Sevgi56 meraktan ölenler çok erken hemen hemen aynı gündeyiz varmı belirtiniz bat ne zaman ?
Caglali Sevgi56 dün belirmişti dedim göz yanılması Biraz zaman geçince belirginleşti az da olsa Bugun ıslattım kuruma mi diye böyle hafif birşey var yani
Ilahem Caglali cubukda zaten 2ci cizgi var o cizgiye azacikda ola reng gelmesi lazim.2 gun sonra tekrar test yapin
rabiaozcans eğer ikinci çizgi ilk 10 dakikada oluşmuş ise pozitiftir. benimki bu kadar belirgin bile değildi. sadece flash tutunca görünüyordu, aynı gün kan testi yaptırdım pozitif çıktı:) eğer beklemek istemiyorsanız kan testi vermenizi öneririm
mombarbie_ Bende de az önce aynı durum oldu 2.cizgi var gibi duruyordu ama yok gibi de :)) 2 gün sonra regl olacağım bakalım gecikirse birdaha deneyeceğim
adatuna Caglali benim 6 gün varken reglime erken gebelik testinde çıkmıştı. Predictor early baya güvenilir bi test onu kullanabilirsiniz 1-2 gün sonra