Kızlar öncelikle bundan yaklaşık 1 yıl önce bı hamilelik geçirdim ve bı gün çok kötü rüya gördüm ve korkmuştum annem hastaneye gitmemi soylemisti önce umursamadım bı hafta sonra gittim ve rüyayı gördüm gün bebeğimin kalbi durmuştu şimdi 4 aylık hamileyim ve yine benzer bı rüya gördüm hareketlerini hissetmeye başlamıştım ama iki gündür hissedemedim acaba psikolojik olarak mi yoksa yine aynı şeyler olmuş olabilir mi bişey olmasından çok korkuyorum 😔