Slakiprtci Kızlar doktorla normal mı yoksa sezeryan mı doğum yapacağımı ne zaman konuşmam lazım bende yüksek tansiyon ve şeker de çıktı napmalıyım 2 gün sonra hastaneye gidicem o zaman sorsam mı ?
guzelanne01_ Slakiprtci normal istiyorsan doğumu doktorun 36 haftanda çatı muayanesi yapar sezeryan istiyorsan 38-39 haftanda doğumu yaptırır İstiyorsan konuşabilirsin
Bet1 Slakiprtci daha haftan erken canım bebeğin pozisyonu değişebilir senin başka sıkıntıların ya da bebeğin kilo durumu falan bunlar daha ileriki haftalarda belli oluyor 32 34 hatta 36larda belli oluyor
Yazmelegi_ Slakiprtci yine de her ihtimale karşı içiniz rahat edecekse sorun sormaktan zarar gelmez 🌸
Slakiprtci guzelanne01_ tamam canım ben kararsızım nasıl bi doğum yapacağıma ilk olunca insan hepsinden korkuyor
Bet1 Slakiprtci aynen canım benim de 2. Sezeryan olacak dün 28. Haftamda konuşmadık daha muhtemelen 32 ya da 34 de konuşuruz