Yazmelegi_ Tahamoms ikilinin doğruluk payı düşük olduğu için ben ikili üçlü dörtlü her neyse o testleri yaptırmadım sadece detaylı ya girdim
zeynozey Tahamoms doktorumda şunu söyledi bebekte hastalık çıksa aldıracak mısın dedi hayır dedim o zaman 2 li testi yapmaya gerek yok dedi😃
Minik1Civciv Tahamoms bende yaptıramadım randevu yok bulamadım taşınma durumum vardı taşındım buradaki devlette günün geçtiğini söyledi 13+4 üz