Osgecannn merhabalar 20+3 haftalık gebeliğim var karnımı görsen 7-8 aylık gibi. Artık kaslarım kasıldı. Doktorum bana 2 ilaç önerdi. Biri duphalac diğeri de magnesie calcinee dava 400 mg yalnız bu toz ve 1 çay kaşığı iç fazla iyi gelmez demişti. Bu arasa kızılcık suyu kayatabilirsin, armut yiyebilirsin. Sebze tüket bolbol yulaf tavsiye ederim. En önemlisi çorba ve su 3,5 lt su iç. Ben yapamıyorum sen yap. Zaten su içemediğim için tansiyonum 9,4 hep