Yıllardır nemlendirici olarak Cerave kullanıyorum, temiz içerikli ve cildi onarıcı özelliği var. Çatlak kremi olarak da onu kullanmaya başladım, ayrıca bir çatlak kremi almam sanıyorum. Bunun dışında başka hiçbir şey kullanmıyorum, hamileliğimi mümkün olduğunca doğal yaşamaya çalışıyorum. Yüz temizleyici kullanmak yerine de ipek kese kullanıyorum, makyaj yapmadığım için yeterli oluyor. Ne kadar az kimyasal kullanırsam o kadar sağlıklı diye düşünüyorum