tubimom Kivininannesi doğar niye doğmasın ultrason tam kilo vermiyor bazen daha az olabilir benim yengem 4 buçuk doğurdu normal
5melekannesi Kivininannesi Bu tamamen senin rahmine bağlı eğer uygunsa oluyo ben en fazla 3.440 gram doğurdum annemde kız kardeşimi 4.600 doğurmuş ama bütün damarları patlamış
Kivininannesi kayra21 eskiden normal doğumu çok çok zorluyorlarmis, ama sağlıklı olan olsun hepimiz için doğum şekli önemli değil 💕
Mevagamze Kivininannesi bende 3670 le normal doğum yaptım ve çok kolay oldu niye öyle bişey dedi doktorun anlamadım annem beni 5 kilo doğurmuş 🤷🏻♀️ çoğu herkeste kilolu bebek daha kolay doğar diyor ne kadar doğru bilmiyorum ama korkma sen